Distances līgums (turpmāk tekstā arī Rezervācijas Noteikumi), kas nosaka medicīniskās rehabilitācijas un / vai veselības veicināšanas pakalpojuma rezervācijas kārtību starp SIA “SANARE – KRC JAUNĶEMERI”, reģistrācijas Nr. 42803001859, PVN maksātāja Nr. LV 42803001859, Kolkas ielā 20, Jūrmalā, LV2012 – turpmāk – CENTRS) un pakalpojuma rezervācijas pieteicēju (turpmāk - Maksātājs), neatkarīgi no distances saziņas apstākļiem, kā arī CENTRA un Maksātāja tiesības, pienākumus, atbildību u.c. noteikumus medicīniskās rehabilitācijas un/vai veselības veicināšanas pakalpojumu sniegšanā un saņemšanā.
Rezervācijas noteikumos lietoto terminu nozīme:
1. Līguma noslēgšana un spēkā stāšanās
1.1. Attālināti
apstiprinot Līguma noteikumus, Maksātājs apliecina, ka ir tiesībspējīgs un
rīcībspējīgs, kā arī neatrodas alkoholisko, narkotisko vai psihotropo vielu
ietekmē (attiecināms uz fizisku personu).
1.2.
Maksātājs apliecina, ka pirms Līguma slēgšanas un Līguma darbības laikā viņa
sniegtās ziņas ir patiesas. CENTRS pirms Līguma slēgšanas sniedz visu
nepieciešamo pirmslīguma informāciju par pakalpojumu, tā īpašībām, īpatnībām.
1.3. Maksātājs,
piesakot izvēlēto pakalpojuma veidu Centram (neatkarīgi no pieteikuma
iesniegšanas veida), vienlaikus dot piekrišanu saņemt informāciju par
Pieteikumu un Rezervāciju uz savu e-pastu un/vai telefona numuru.
1.4.
Noslēdzot Līgumu, Maksātājs apliecina, ka pirms Pieteikuma
iesniegšanas un pakalpojuma Rezervācijas:
a)
vēlas iesniegt
Pieteikumu un veikt Rezervāciju saskaņā ar Līguma noteikumiem, pakalpojuma
veidu un Akcijas vai Īpašā piedāvājuma noteikumiem, ja tādi uz Pieteikuma
iesniegšanas brīdi ir izsludināti,
b) izprot un
ir pilnībā iepazinies gan ar Līguma noteikumiem, gan ar pakalpojuma veidu,
kā arī Akcijas/ Īpašā piedāvājuma noteikumiem, ja tāda uz Pieteikuma
iesniegšanas brīdi ir izsludināta,
c) brīvas
gribas vadīts piekrīt Līguma noteikumiem, pakalpojuma veidam un Akcijas
noteikumiem, ja tāda uz Pieteikuma iesniegšanas brīdi ir izsludināta, un
atzīst tos par sev saistošiem.
1.5. Distances
Līgums stājas spēkā (tādā redakcijā, kāda tikusi publicēta Tīmekļa vietnē uz
Pieteikuma vai Rezervācijas brīdi), ja:
a) Maksātājs ir veicis Rēķina apmaksu;
b) Maksātājs Tīmekļa vietnē ir
piekritis Līguma noteikumiem (tajā skaitā Akcijas/ Īpašā piedāvājuma noteikumiem,
ja tāda uz Pieteikuma brīdi ir izsludināta) un pakalpojuma veidam.
Rēķina apmaksas veikšana apliecina,
ka Maksātājs ir iepazinies ar Rezervācijas noteikumiem, tie Maksātājam ir
skaidri saprotami un tas nozīmē, ka Maksātājs
ir devis neatsaucamu piekrišanu Rezervācijas noteikumiem.
Maksātājam ir iespēja veikt apmaksu par
rezervāciju, lietojot tīmekļa vietnē iestrādātos maksājuma rīkus, tai skaitā,
veicot apmaksu ar internetbanku, maksājumu karti vai maksājumu aplikāciju.
1.6.
Maksātājs var iesniegt Pieteikumu un apmaksāt Rezervāciju sev vai Trešajai/ām
personai/ām par labu. Šādā gadījumā atsevišķs Līgums ar šo Trešo/jām personu/ām
par pakalpojuma rezervāciju netiks slēgts.
1.7. Trešā
persona, kuras labā Maksātājs veicis Rezervāciju, ar saviem naudas līdzekļiem
var piedalīties Rezervācijas apmaksā, šādā gadījumā CENTRS piesaista Trešās
personas maksājumu Maksātāja Rezervācijai. CENTRS nenes atbildību par Trešās
personas rīcību vai savstarpējiem norēķiniem starp Maksātāju un Trešo personu.
Ja Maksātāja Rezervācijas apmaksā piedalās Trešā persona, CENTRS ir tiesīgs
pieņemt, ka Trešā persona ir izteikusi nepārprotamu vēlmi maksājuma veikšanai
par labu Maksātāja Rezervācijai. CENTRS ir tiesīgs uzskatīt, ka Maksātājs Trešo
personu ir iepazīstinājis ar Līguma 3. punktā minētajām atteikuma tiesībām, kā
arī citiem Līguma nosacījumiem, pakalpojuma veidu un Akcijas vai Īpašā
piedāvājuma noteikumiem, ja tāda tika izsludināta.
2. Pieteikuma iesniegšana un Rezervācija
2.1.
Maksātājs var veikt Pieteikumu un Rezervāciju vienlaicīgi vairākām personām.
2.2. Tīmekļa
vietnes sadaļā Cenas, pie katra pakalpojuma veida tiek norādīta cena vienai
personai.
2.3.
Maksātāja izvēlēto pakalpojumu cenas tiek summētas atbilstoši Pieteikuma
saturam un Pakalpojumu kopējā cena Maksātājam tiek norādīta pirms Rezervācijas
apmaksas. Pirms apmaksas ar pieteiktā pakalpojuma veida detaļām var iepazīties
Tīmekļa vietnē.
2.4. CENTRS
var dzēst Maksātāja Pieteikumu, iepriekš Maksātāju par to neinformējot, ja:
a)
Pieteikums bija iesniegts par Akcijas/Īpašā piedāvājuma cenu, bet Akcijas/Īpašā
piedāvājuma termiņš ir beidzies pirms veikta Rezervācija vai
b) iestājies
kāds cits nosacījums, kas liedz Maksātājam veikt Rezervāciju (piemēram,
noteiktajā termiņā nav apmaksāts rēķins un tml.).
2.5. Pieteikums
nav Rezervācija.
2.6.
Pakalpojumam spēkā ir tā cena, par kādu Maksātājs veicis Rezervāciju. CENTRS
var pārskatīt minētā noteikuma piemērošanu Maksātāja veiktajai rezervācijai, ja
ir notikušas izmaiņas attiecīgajos tiesību aktos un reglamentējošajās prasībās
vai notikušas izmaiņas CENTRA darbībā un procedūrās, kas ietekmē CENTRA sniegtā
pakalpojuma cenu. Šādā gadījumā Maksātājs vai Pakalpojumam pieteiktā persona
maksā cenas starpību.
2.7. Rezervācija
ir spēkā, ja Maksātājs veicis apmaksu par Rezervāciju (apmaksājis rēķinu par
pieteikto pakalpojumu rēķinā norādītajā
laikā un apmērā).
Par Rezervācijas veikšanu Maksātājs
e-pastā saņem Centra Rezervācijas apstiprinājumu.
2.8. Konkrēta
pakalpojuma saņemšana nav garantēta un Rezervācija netiks apstiprināta, ja
Maksātājs nav apmaksājis rēķinu par pieteikto pakalpojumu. Rezervācija nebūs spēkā arī tad, ja iemaksa
par iepriekš iesniegto Pieteikumu ir veikta brīdī, kad ir nokavēts rēķina
apmaksas termiņš. Šādā gadījumā Maksātājs apzinās, ka CENTRS
atgriezīs Maksātājam iemaksāto naudu bez iepriekšēja brīdinājuma un bez liekas
kavēšanās vai ne ilgāk kā 14(četrpadsmit) dienu laikā, ja rezervācija tiek
dzēsta.
2.9.
Ja pieteiktā pakalpojuma apmaksa netiek veikta atbilstoši 2.7. punktam, Centrs
var atteikt pacientam pieteiktā pakalpojuma sniegšanu daļēji var pilnībā
iepriekš nebrīdinot.
2.10. CENTRS
var atcelt Rezervāciju, ja atcelšana ir saistīta ar nenovēršamiem vai ārkārtas
apstākļiem, kas liedz izpildīt Maksātājam rezervētos pakalpojumus. Šādā
gadījumā CENTRS bez nepamatotas kavēšanās paziņo Maksātājam par pieņemto lēmumu
un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no lēmuma par atcelšanu paziņošanas
brīža atgriež Maksātāja iemaksāto naudas summu, pārskaitot to uz Maksātāja
kontu, no kura tika veikta Rezervācijas apmaksa. Papildus kompensācijas
Maksātājam netiek izmaksātas.
3. Atteikuma tiesības
3.1.
Maksātājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no Līguma (atteikties no
Rezervācijas), nosūtot pa pastu (uz CENTRA juridisko adresi) vai e-pastu rezervacija@jaunkemeri.lv rakstveida iesniegumu par atteikuma
tiesību izmantošanu, ievērojot 3.2. punktā minētās prasības.
3.2.
Iesniegumā par atteikuma tiesību izmantošanu Maksātājam ir pienākums norādīt
šādas ziņas:
a) Maksātāja
vārds, uzvārds un personas kods vai dzimšanas datums, un citas ziņas, kas
nepārprotami identificē Maksātāju;
b)
paziņojumu par atteikšanos no konkrētās Rezervācijas (Līguma);
c)
iesnieguma sastādīšanas datumu;
d) Maksātāja
parakstu. Fiziskais paraksts nepieciešams iesniegumam, kas nosūtīts pa pastu,
elektroniskais paraksts nepieciešams, ja iesniegumu sūta, izmantojot e-pasta
adresi.
3.2.1. Lai
izmantotu atteikuma tiesības Maksātājs var izmantot šādu atteikuma veidlapas
paraugu:
SIA “SANARE-KRC JAUNĶEMERI”
Kolkas iela 20, Jūrmala, LV 2012, rezervacija@jaunkemeri.lv
Ar šo paziņoju, ka es atsakos no Distances līguma par šādu Pakalpojumu rezervāciju:
Rezervācijas numurs: ______________________________________________
Maksātāja vārds, uzvārds /nosaukums; personas kods / reģistrācijas numurs:_________________________________________________________
Maksātāja e-pasta adrese, tālruņa numurs: ______________________________
Datums: ___________________________
Paraksts, ja aizpildīts papīra formā: ___________________________________
3.3. Atteikuma
tiesību realizēšanas gadījumā Centram veikto maksājumu atmaksas apmērus nosaka
CENTRA apstiprinātā Kārtība, kādā tiek atmaksāta samaksa
par neizmantotajiem pakalpojumiem.
3.4. Slēdzot Distances Līgumu, Maksātājs
- juridiska persona netiek uzskatīts par patērētāju Patērētāju tiesību
aizsardzības likuma un Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255
“Noteikumi par distances līgumu” izpratnē un minētie normatīvie akti netiek
piemēroti, tomēr CENTRS arī Maksātājam – juridiskai personai saglabā
iespēju izmantot Distances līguma 3.daļā piešķirtās Atteikuma tiesības.
4. Atbildība
4.1. Puses
ir atbildīgas par ziņu patiesumu, precizitāti un pilnību. Maksātājs ir
atbildīgs par tām ziņām, kuras saskaņā ar Līguma noteikumiem, ir sniedzis,
veicot Pieteikumu vai Rezervāciju neatkarīgi no pieteikuma iesniegšanas veida.
Maksātājs ir atbildīgs arī par ziņu patiesumu, precizitāti un pilnību par Trešo
personu, ja pakalpojuma Pieteikumu iesniedz vai Rezervāciju veic par labu
Trešajai personai.
4.2. Ja
Maksātājs pakalpojuma Rezervāciju veic Trešajai personai par labu, tad
Maksātāja pienākums ir iepazīstināt šo Trešo personu ar Līguma noteikumiem,
Akcijas noteikumiem (ja tādi ir spēkā) un pakalpojuma veidu.
4.3. Puses
nav atbildīgas par savu saistību neizpildi gadījumā, ja saistības nav
izpildītas no Pušu gribas neatkarīgu iemeslu dēļ, ko izraisījuši apstākļi,
kurus pārvarēt nav Pušu varā (force majeure). Par Pusēm
nepārvaramiem tiek uzskatīti apstākļi, kurus Puses iepriekš nav varējušas
paredzēt un nav spējīgas ietekmēt. Puse var atsaukties uz nepārvaramiem
apstākļiem tikai un vienīgi gadījumā, ja tā veikusi visas no tās atkarīgās
darbības, lai izpildītu savas saistības. Pēc neparedzēto un nepārvaramo apstākļu
novēršanas Pusei ir pienākums nekavējoties turpināt savu līgumsaistību izpildi.
4.4. Līguma
izpildes gaitā, Pusēm izmantojot sakaru līdzekļus, Puses nav atbildīgas par
zaudējumiem, kas radušies pasta, elektronisko, telefonsakaru vai citu sakaru
līdzekļu, kā arī tehnisko iekārtu lietošanas traucējumu dēļ, gadījumā, ja to
darbību nodrošina Trešās personas. Puses nav atbildīgas par zaudējumiem, kas
radušies kredītiestāžu elektronisko datu apmaiņas un maksājuma sistēmu (t.sk.
internetbankas) darbības traucējumu dēļ.
4.5. CENTRS
nes atbildību par visu līgumā ietverto medicīniskās rehabilitācijas un/vai
veselības veicināšanas pakalpojuma sniegšanu atbilstošā kvalitātē.
4.6. Ja
viena Puse otrai Pusei ar nodomu (tīši) vai aiz neuzmanības radījusi tiešos
materiālos zaudējumus, tā atlīdzina tos, ja šāda atlīdzināšana tiek prasīta.
Maksātājs vai pakalpojumam pieteiktā persona nedrīkst kaitēt pieteiktā
pakalpojuma veida izpildei vai pakalpojuma sniegšanai, kā arī apkārtējai videi
un telpām.
5. Datu apstrāde
5.1. CENTRS
ir tiesīgs veikt Maksātāja un pieteiktās Trešās personas datu apstrādi
(ievākšanu, uzglabāšanu, reģistrācija, ievadīšanu, nodošanu, pārraidīšanu
u.c.). Datu apstrādes mērķis ir veselības aprūpes pakalpojumu sniegšana un arī
veselības aprūpes pakalpojumu piedāvāšana, ja saņemta Maksātāja piekrišana.
Piekrītot Līguma nosacījumiem, Maksātājs automātiski piekrīt personas datu
nodošanai un apstrādei ārstniecības pakalpojumu sniegšanas mērķim.
5.2. CENTRS
ievēro Latvijas Republikā spēkā esošo normu prasības par personu datu
aizsardzību. Ja Maksātājs pēc pakalpojuma saņemšanas vai citos pamatotos
gadījumos prasa CENTRAM dzēst savus vai Maksātāja pakalpojumam pieteikto
personu datus no datu glabātuves (ieskaitot šo personu kontaktinformāciju),
CENTRAM ir pienākums to veikt bez liekas kavēšanās, ja šīs tiesības Maksātājam
izriet no Fizisko personu datu apstrādes likuma, Eiropas Parlamenta un Padomes
2016. gada 27. aprīļa regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ direktīvu 95/46/EK (Rezervācijas datu
aizsardzības regula) vai jebkuru citu tiesību aktu noteikumiem.
5.3. CENTRS
nodrošina, ka jebkuri Maksātāja ievadītie dati tiek apstrādāti saskaņā ar CENTRA
noteikto Privātuma politiku.
6. Komerciālo paziņojumu nosūtīšana
6.1.
Maksātājs var izvēlēties piekrist vai nepiekrist komerciālu paziņojumu
saņemšanai no CENTRA. Uzskatāms, ka Maksātājs ir devis piekrišanu CENTRAM
Līguma spēkā stāšanās brīdī un CENTRS to uzskata par nepārprotamu un CENTRAM ir
tiesības zvanīt uz Maksātāja norādīto telefona numuru, kura pieslēgumu
Maksātājam piešķīris kāds no stacionāro vai mobilo sakaru operatoriem, kā arī
sūtīt reklāmu saturošu informāciju uz Maksātāja norādīto e-pasta adresi.
6.2. Ar 6.1.
punktā minēto piekrišanu Maksātājs ir apliecinājis, ka viņam nav iebildumu pret
turpmāku CENTRA reklāmas materiālu, jaunumu un līdzīga satura informācijas
saņemšanu uz Maksātāja reģistrācijas laikā norādīto telefona numuru vai uz
Maksātāja e-pasta adresi. Maksātājs neiebilst ne pret reklāmas materiālu
nosūtīšanu šādā veidā, ne arī pret to saturu.
6.3.
Maksātājs var jebkurā laikā atteikties no reklāmas un jaunumu saņemšanas uz
viņa norādīto e-pasta adresi vai norādīto telefona numuru. Gadījumā, ja
Maksātājs vēlas atteikties no šīs informācijas saņemšanas, to var izdarīt,
paziņojot par savu vēlmi rakstveidā klātienē vai rakstveidā uz CENTRA e-pastu reklama@jaunkemeri.lv. Pēc
atteikuma saņemšanas CENTRAM ir pienākums dzēst minēto Maksātāja e-pasta adresi
vai norādīto telefona numuru no CENTRA komerciālo paziņojumu saņēmēju datu
bāzes.
7. Citi noteikumi
7.1. CENTRAM
ir tiesības sniegt, nodot informāciju par Maksātāju un pieteiktajām Trešajām
personām tikai saskaņā ar LR spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.
7.2. Visa
informācija, tai skaitā attēli, kas ir ievietota Tīmekļa vietnē, ir ekskluzīvs
CENTRA īpašums vai tiek izmantots saskaņā ar īpašu darbu autora piekrišanu. Bez
CENTRA piekrišanas ir aizliegta jebkāda Tīmekļa vietnes datu kopēšana,
izplatīšana, pārraidīšana, izvietošana vai cita veida modificēšana, kas nav
saistīta ar savu likumīgo tiesību un interešu aizsardzību.
7.3. Līgums
ir spēkā, un tā darbības termiņš turpinās līdz pilnīgai Līgumā noteikto
saistību izpildei. Izbeidzot Līgumu, spēkā paliek Līguma noteikumi par strīdu
izšķiršanas kārtību, kā arī citi noteikumi, kuri pēc būtības regulē Pušu
tiesiskās attiecības pēc Līguma izbeigšanas.
7.4. Pušu
paziņojumi ir noformējami rakstveidā, latviešu valodā un tie nosūtāmi otrai
Pusei pa pastu vai e-pastu, kas norādīti Līgumā vai izsniedzami klātienē.
7.5. Pa
pastu nosūtītā korespondence uzskatāma par saņemtu 7. (septītajā) kalendārajā
dienā pēc "Latvijas pasta" zīmogā norādītā datuma par vēstules
pieņemšanu.
7.6. Jebkurš
strīds vai sūdzība starp Pusēm tiek risināts pārrunu ceļā (mutiski vai
rakstveidā). CENTRS uz rakstveida sūdzību atbild rakstveidā ne vēlāk kā 14
(četrpadsmit) dienu laikā no tās saņemšanas. Ja Puses strīdu nespēj atrisināt,
jebkurš strīds, domstarpības vai prasība, kas saistīti ar Līgumu un tā saturu,
kas skar tā pārkāpšanu, izbeigšanu, nedarbošanos vai pakalpojuma neatbilstību
Līgumam, tiks izšķirti tiesā LR spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajā
kārtībā.
7.7.
Maksātājs ir informēts, ka CENTRAM ir tiesības atsevišķu pakalpojumu veida (arī
tā sastāvā esošo manipulāciju) saņemšanai pieprasīt ārsta nosūtījumu. Tāpat
Maksātājs apzinās, ka CENTRA sniegto pakalpojumu klāstā var būt pakalpojumi,
kuru nodrošināšana ir atkarīga no Maksātāja un/vai Maksātāja pakalpojumam
pieteikto personu veselības stāvokļa un medicīnisko kontrindikāciju neesamības.
7.8. Distances
Līgums ir sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Distancēti slēgtam
Līgumam visas turpmākās papildus vienošanās, grozījumi, iesniegumi,
papildinājumi u.c., kas skar attiecīgo Rezervāciju, ir spēkā bez paraksta tikai
tad, ja tiek abpusēji apstiprināti un to apstiprināšanā tiek izmantota
Maksātāja e-pasta adrese un CENTRA e-pasta adrese rezervacija@jaunkemeri.lv.