SIA “SANARE – KRC JAUNĶEMERI”
Rezervācijas noteikumi

Rezervācijas noteikumi ir distances līgums, kas nosaka medicīniskās rehabilitācijas un / vai veselības veicināšanas pakalpojuma rezervācijas kārtību starp SIA “SANARE – KRC JAUNĶEMERI”, reģistrācijas Nr. 42803001859, PVN maksātāja Nr. LV 42803001859, Kolkas ielā 20, Jūrmalā, LV2012 – turpmāk – CENTRS) un pakalpojuma rezervācijas pieteicēju (turpmāk - Maksātājs), neatkarīgi no distances saziņas apstākļiem, kā arī CENTRA un Maksātāja tiesības, pienākumus, atbildību u.c. noteikumus medicīniskās rehabilitācijas un/vai veselības veicināšanas pakalpojumu sniegšanā un saņemšanā

Rezervācijas noteikumos lietoto terminu nozīme:

  • Akcija – Tīmekļa vietnē CENTRA piedāvātā un izsludinātā iespēja Maksātājam iegādāties medicīniskās rehabilitācijas un/vai veselības veicināšanas pakalpojuma rezervāciju uz īpaši izdevīgiem noteikumiem. Akcija ir izsludināta, ja Tīmekļa vietnē pie CENTRA pakalpojuma piedāvājuma: a) ir minēts vārds “Akcija”, b) cena ir samazināta, c) ir iespēja iepazīties ar attiecīgās Akcijas noteikumiem;
  • Īpašais piedāvājums – veselības veicināšanas pakalpojums, kas izstrādāts konkrētai mērķauditorijai vai veselības veicināšanas pakalpojuma veids, kas izstrādāts par godu kādam īpašam notikumam;
  • Pakalpojuma veids – programma, kas ietver CENTRA sniegtā pakalpojuma raksturojošās detaļas un nosacījumus;
  • Pakalpojumam pieteiktā persona (Saņēmējs) – faktiskais pakalpojuma saņēmējs, kas izmanto iegādāto pakalpojuma veidu. Pakalpojumam pieteiktā persona var būt gan Maksātājs pats, gan Trešā persona, kuras labā Maksātājs iegādājies CENTRA pakalpojumu;
  • Maksātājs – persona, kas noslēdz Līgumu kā pakalpojuma pieteicējs un rezervētājs;
  • Līguma priekšmets – CENTRA piedāvātā medicīniskās rehabilitācijas un /vai veselības veicināšanas pakalpojuma rezervācija, ko CENTRS pārdod Maksātājam neklātienes apstākļos, izmantojot distances saziņas līdzekļus. Pēc Rezervācijas Maksātājam nav tiesības apmainīt to pret cita pakalpojuma Rezervāciju, izņemot, ja CENTRS pats to piedāvā vai piekrīt Maksātāja ierosinātai maiņai;
  • Līgums – starp CENTRU un Maksātāju Rezervācijas noteikumos noteiktajā veidā un kārtībā nodibināta saistība par medicīniskās rehabilitācijas un/vai veselības veicināšanas pakalpojuma rezervāciju, kura noteikumi ir iekļauti Rezervācijas noteikumos;
  • Pakalpojuma kopējā cena – CENTRA sniegtā medicīniskās rehabilitācijas un/vai veselības veicināšanas pakalpojuma cena, ko Maksātājs samaksā par CENTRA sniegto pakalpojumu;
  • Pieteikums – Maksātāja izvēlētā pakalpojuma veida pieteikšana CENTRAM, neatkarīgi no pieteikuma iesniegšanas veida līdz jebkādu iemaksu veikšanai;
  • Pieteikuma apstiprinājums – informācija par Pieteikuma detaļām ar Līguma rezervācijas noteikumiem un pakalpojuma veidu, kas elektroniski nosūtīts Maksātājam uz e-pasta adresi;
  • Centra konts – rēķinā norādītie CENTRA bankas konti, Tīmekļa vietnes un/vai tiešsaistes maksājumā norādītie CENTRA bankas konti, kas norādīti kā saņēmēja konti internetbankas tiešsaistes maksājumos;
  • Puses – CENTRS un Maksātājs kopā;
  • Rezervācija – Maksātāja izvēlētā medicīniskās rehabilitācijas un/vai veselības veicināšanas pakalpojuma pieteikšana CENTRAM un atbilstoša rēķina apmaksa;
  • Rezervācijas apstiprinājums – informācija par Maksātāja izvēlētā pakalpojuma veida, realizācijas laika posmu un Rezervācijas apmaksas faktu un apmēru, kas elektroniski nosūtīta Maksātājam uz e-pasta adresi;
  • Tīmekļa vietne – CENTRA interneta tīkla vietne ar adresi: www.jaunkemeri.lv;
  • Trešā persona – jebkura persona, kura nav Līguma puse.

1. Līguma noslēgšana un spēkā stāšanās

1.1. Attālināti apstiprinot Līguma noteikumus, Maksātājs apliecina, ka ir tiesībspējīgs un rīcībspējīgs, kā arī neatrodas alkoholisko, narkotisko vai psihotropo vielu ietekmē (attiecināms uz fizisku personu).

1.2. Maksātājs apliecina, ka pirms Līguma slēgšanas un Līguma darbības laikā viņa sniegtās ziņas ir patiesas. CENTRS pirms Līguma slēgšanas sniedz visu nepieciešamo pirmslīguma informāciju par pakalpojumu, tā īpašībām, īpatnībām.

1.3. Maksātājs, piesakot izvēlēto pakalpojuma veidu Centram (neatkarīgi no pieteikuma iesniegšanas veida), vienlaikus dot piekrišanu saņemt informāciju par Pieteikumu un Rezervāciju uz savu e-pastu un/vai telefona numuru.

1.4. Noslēdzot Līgumu, Maksātājs apliecina, ka pirms Pieteikuma iesniegšanas un pakalpojuma Rezervācijas:

a) vēlas iesniegt Pieteikumu un veikt Rezervāciju saskaņā ar Līguma noteikumiem, pakalpojuma veidu un Akcijas vai Īpašā piedāvājuma noteikumiem, ja tādi uz Pieteikuma iesniegšanas brīdi ir izsludināti,

b) izprot un ir pilnībā iepazinies gan ar Līguma noteikumiem, gan ar pakalpojuma veidu, kā arī Akcijas/ Īpašā piedāvājuma noteikumiem, ja tāda uz Pieteikuma iesniegšanas brīdi ir izsludināta,

c) brīvas gribas vadīts piekrīt Līguma noteikumiem, pakalpojuma veidam un Akcijas noteikumiem, ja tāda uz Pieteikuma iesniegšanas brīdi ir izsludināta, un atzīst tos par sev saistošiem.

1.5. Distances Līgums stājas spēkā (tādā redakcijā, kāda tikusi publicēta Tīmekļa vietnē uz Pieteikuma vai Rezervācijas brīdi), ja:

a) Maksātājs ir veicis Rēķina apmaksu;

b) Maksātājs Tīmekļa vietnē ir piekritis Līguma noteikumiem (tajā skaitā Akcijas/ Īpašā piedāvājuma noteikumiem, ja tāda uz Pieteikuma brīdi ir izsludināta) un pakalpojuma veidam.

Rēķina apmaksas veikšana apliecina, ka Maksātājs ir iepazinies ar Rezervācijas noteikumiem, tie Maksātājam ir skaidri saprotami un tas nozīmē, ka Maksātājs ir devis neatsaucamu piekrišanu Rezervācijas noteikumiem.

1.6. Maksātājs var iesniegt Pieteikumu un apmaksāt Rezervāciju sev vai Trešajai/ām personai/ām par labu. Šādā gadījumā atsevišķs Līgums ar šo Trešo/jām personu/ām par pakalpojuma rezervāciju netiks slēgts.

1.7. Trešā persona, kuras labā Maksātājs veicis Rezervāciju, ar saviem naudas līdzekļiem var piedalīties Rezervācijas apmaksā, šādā gadījumā CENTRS piesaista Trešās personas maksājumu Maksātāja Rezervācijai. CENTRS nenes atbildību par Trešās personas rīcību vai savstarpējiem norēķiniem starp Maksātāju un Trešo personu. Ja Maksātāja Rezervācijas apmaksā piedalās Trešā persona, CENTRS ir tiesīgs pieņemt, ka Trešā persona ir izteikusi nepārprotamu vēlmi maksājuma veikšanai par labu Maksātāja Rezervācijai. CENTRS ir tiesīgs uzskatīt, ka Maksātājs Trešo personu ir iepazīstinājis ar Līguma 3. punktā minētajām atteikuma tiesībām, kā arī citiem Līguma nosacījumiem, pakalpojuma veidu un Akcijas vai Īpašā piedāvājuma noteikumiem, ja tāda tika izsludināta.

2. Pieteikuma iesniegšana un Rezervācija

2.1. Maksātājs var veikt Pieteikumu un Rezervāciju vienlaicīgi vairākām personām.

2.2. Tīmekļa vietnes sadaļā Cenas, pie katra pakalpojuma veida tiek norādīta cena vienai personai.

2.3. Maksātāja izvēlēto pakalpojumu cenas tiek summētas atbilstoši Pieteikuma saturam un Pakalpojumu kopējā cena Maksātājam tiek norādīta pirms Rezervācijas apmaksas. Pirms apmaksas ar pieteiktā pakalpojuma veida detaļām var iepazīties Tīmekļa vietnē, gan uz Maksātāja e-pastu nosūtītajā Pieteikuma apstiprinājumā.

2.4. CENTRS var dzēst Maksātāja Pieteikumu, iepriekš Maksātāju par to neinformējot, ja:

a) Pieteikums bija iesniegts par Akcijas/Īpašā piedāvājuma cenu, bet Akcijas/Īpašā piedāvājuma termiņš ir beidzies pirms veikta Rezervācija vai

b) iestājies kāds cits nosacījums, kas liedz Maksātājam veikt Rezervāciju (piemēram, noteiktajā termiņā nav apmaksāts rēķins un tml.).

2.5. Pieteikums nav Rezervācija.

2.6. Pakalpojumam spēkā ir tā cena, par kādu Maksātājs veicis Rezervāciju. CENTRS var pārskatīt minētā noteikuma piemērošanu Maksātāja veiktajai rezervācijai, ja ir notikušas izmaiņas attiecīgajos tiesību aktos un reglamentējošajās prasībās vai notikušas izmaiņas CENTRA darbībā un procedūrās, kas ietekmē CENTRA sniegtā pakalpojuma cenu. Šādā gadījumā Maksātājs vai Pakalpojumam pieteiktā persona maksā cenas starpību.

2.7. Rezervācija ir spēkā, ja Maksātājs veicis apmaksu par Rezervāciju (apmaksājis rēķinu par pieteikto pakalpojumu rēķinā norādītajā laikā un apmērā).

2.8. Konkrēta pakalpojuma saņemšana nav garantēta un Rezervācija netiks apstiprināta, ja Maksātājs nav apmaksājis rēķinu par pieteikto pakalpojumu. Rezervācija nebūs spēkā arī tad, ja iemaksa par iepriekš iesniegto Pieteikumu ir veikta brīdī, kad ir nokavēts rēķina apmaksas termiņš. Šādā gadījumā Maksātājs apzinās, ka CENTRS atgriezīs Maksātājam iemaksāto naudu bez iepriekšēja brīdinājuma un bez liekas kavēšanās vai ne ilgāk kā 14(četrpadsmit) dienu laikā, ja rezervācija tiek dzēsta.

2.9. Ja pieteiktā pakalpojuma apmaksa netiek veikta atbilstoši 2.7. punktam, Centrs var atteikt pacientam pieteiktā pakalpojuma sniegšanu daļēji var pilnībā iepriekš nebrīdinot.

2.10. CENTRS var atcelt Rezervāciju, ja atcelšana ir saistīta ar nenovēršamiem vai ārkārtas apstākļiem, kas liedz izpildīt Maksātājam rezervētos pakalpojumus. Šādā gadījumā CENTRS bez nepamatotas kavēšanās paziņo Maksātājam par pieņemto lēmumu un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no lēmuma par atcelšanu paziņošanas brīža atgriež Maksātāja iemaksāto naudas summu, pārskaitot to uz Maksātāja kontu, no kura tika veikta Rezervācijas apmaksa. Papildus kompensācijas Maksātājam netiek izmaksātas.

3. Maksātāja tiesības, atsakoties no Rezervācijas

3.1. Maksātājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no Līguma (atteikties no Rezervācijas), nosūtot pa pastu (uz CENTRA juridisko adresi) vai e-pastu rezervacija@jaunkemeri.lv rakstveida iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu, ievērojot 3.2. punktā minētās prasības.

3.2. Iesniegumā par atteikuma tiesību izmantošanu Maksātājam ir pienākums norādīt šādas ziņas:

a) Maksātāja vārds, uzvārds un personas kods vai dzimšanas datums, un citas ziņas, kas nepārprotami identificē Maksātāju;

b) paziņojumu par atteikšanos no konkrētās Rezervācijas (Līguma);

c) iesnieguma sastādīšanas datumu;

d) Maksātāja parakstu. Fiziskais paraksts nepieciešams iesniegumam, kas nosūtīts pa pastu, elektroniskais paraksts nepieciešams, ja iesniegumu sūta, izmantojot e-pasta adresi.

3.2.1. Lai izmantotu atteikuma tiesības Maksātājs var izmantot šādu atteikuma veidlapas paraugu:

SIA “SANARE-KRC JAUNĶEMERI”

Kolkas iela 20, Jūrmala, LV 2012, rezervacija@jaunkemeri.lv

Ar šo paziņoju, ka es atsakos no Distances līguma par šādu Pakalpojumu rezervāciju:

Rezervācijas numurs: ______________________________________________

Maksātāja vārds, uzvārds /nosaukums; personas kods / reģistrācijas numurs:_________________________________________________________

Maksātāja e-pasta adrese, tālruņa numurs: ______________________________

Datums: ___________________________

Paraksts, ja aizpildīts papīra formā: ___________________________________

3.3. Atteikuma tiesību realizēšanas gadījumā Centram veikto maksājumu atmaksas apmērus nosaka CENTRA apstiprinātā Kārtība, kādā tiek atmaksāta samaksa par neizmantotajiem pakalpojumiem.

3.4. Slēdzot Distances Līgumu, Maksātājs - juridiska persona netiek uzskatīts par patērētāju Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” izpratnē un minētie normatīvie akti netiek piemēroti, tomēr CENTRS arī Maksātājam – juridiskai personai saglabā iespēju izmantot Distances līguma 3.daļā piešķirtās Atteikuma tiesības.

4. Atbildība

4.1. Puses ir atbildīgas par ziņu patiesumu, precizitāti un pilnību. Maksātājs ir atbildīgs par tām ziņām, kuras saskaņā ar Līguma noteikumiem, ir sniedzis, veicot Pieteikumu vai Rezervāciju neatkarīgi no pieteikuma iesniegšanas veida. Maksātājs ir atbildīgs arī par ziņu patiesumu, precizitāti un pilnību par Trešo personu, ja pakalpojuma Pieteikumu iesniedz vai Rezervāciju veic par labu Trešajai personai.

4.2. Ja Maksātājs pakalpojuma Rezervāciju veic Trešajai personai par labu, tad Maksātāja pienākums ir iepazīstināt šo Trešo personu ar Līguma noteikumiem, Akcijas noteikumiem (ja tādi ir spēkā) un pakalpojuma veidu.

4.3. Puses nav atbildīgas par savu saistību neizpildi gadījumā, ja saistības nav izpildītas no Pušu gribas neatkarīgu iemeslu dēļ, ko izraisījuši apstākļi, kurus pārvarēt nav Pušu varā (force majeure). Par Pusēm nepārvaramiem tiek uzskatīti apstākļi, kurus Puses iepriekš nav varējušas paredzēt un nav spējīgas ietekmēt. Puse var atsaukties uz nepārvaramiem apstākļiem tikai un vienīgi gadījumā, ja tā veikusi visas no tās atkarīgās darbības, lai izpildītu savas saistības. Pēc neparedzēto un nepārvaramo apstākļu novēršanas Pusei ir pienākums nekavējoties turpināt savu līgumsaistību izpildi.

4.4. Līguma izpildes gaitā, Pusēm izmantojot sakaru līdzekļus, Puses nav atbildīgas par zaudējumiem, kas radušies pasta, elektronisko, telefonsakaru vai citu sakaru līdzekļu, kā arī tehnisko iekārtu lietošanas traucējumu dēļ, gadījumā, ja to darbību nodrošina Trešās personas. Puses nav atbildīgas par zaudējumiem, kas radušies kredītiestāžu elektronisko datu apmaiņas un maksājuma sistēmu (t.sk. internetbankas) darbības traucējumu dēļ.

4.5. CENTRS nes atbildību par visu līgumā ietverto medicīniskās rehabilitācijas un/vai veselības veicināšanas pakalpojuma sniegšanu atbilstošā kvalitātē.

4.6. Ja viena Puse otrai Pusei ar nodomu (tīši) vai aiz neuzmanības radījusi tiešos materiālos zaudējumus, tā atlīdzina tos, ja šāda atlīdzināšana tiek prasīta. Maksātājs vai pakalpojumam pieteiktā persona nedrīkst kaitēt pieteiktā pakalpojuma veida izpildei vai pakalpojuma sniegšanai, kā arī apkārtējai videi un telpām.

5. Datu apstrāde

5.1. CENTRS ir tiesīgs veikt Maksātāja un pieteiktās Trešās personas datu apstrādi (ievākšanu, uzglabāšanu, reģistrācija, ievadīšanu, nodošanu, pārraidīšanu u.c.). Datu apstrādes mērķis ir veselības aprūpes pakalpojumu sniegšana un arī veselības aprūpes pakalpojumu piedāvāšana, ja saņemta Maksātāja piekrišana. Piekrītot Līguma nosacījumiem, Maksātājs automātiski piekrīt personas datu nodošanai un apstrādei ārstniecības pakalpojumu sniegšanas mērķim.

5.2. CENTRS ievēro Latvijas Republikā spēkā esošo normu prasības par personu datu aizsardzību. Ja Maksātājs pēc pakalpojuma saņemšanas vai citos pamatotos gadījumos prasa CENTRAM dzēst savus vai Maksātāja pakalpojumam pieteikto personu datus no datu glabātuves (ieskaitot šo personu kontaktinformāciju), CENTRAM ir pienākums to veikt bez liekas kavēšanās, ja šīs tiesības Maksātājam izriet no Fizisko personu datu apstrādes likuma, Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ direktīvu 95/46/EK (Rezervācijas datu aizsardzības regula) vai jebkuru citu tiesību aktu noteikumiem.

5.3. CENTRS nodrošina, ka jebkuri Maksātāja ievadītie dati tiek apstrādāti saskaņā ar CENTRA noteikto Privātuma politiku.

6. Komerciālo paziņojumu nosūtīšana

6.1. Maksātājs var izvēlēties piekrist vai nepiekrist komerciālu paziņojumu saņemšanai no CENTRA. Uzskatāms, ka Maksātājs ir devis piekrišanu CENTRAM Līguma spēkā stāšanās brīdī un CENTRS to uzskata par nepārprotamu un CENTRAM ir tiesības zvanīt uz Maksātāja norādīto telefona numuru, kura pieslēgumu Maksātājam piešķīris kāds no stacionāro vai mobilo sakaru operatoriem, kā arī sūtīt reklāmu saturošu informāciju uz Maksātāja norādīto e-pasta adresi.

6.2. Ar 6.1. punktā minēto piekrišanu Maksātājs ir apliecinājis, ka viņam nav iebildumu pret turpmāku CENTRA reklāmas materiālu, jaunumu un līdzīga satura informācijas saņemšanu uz Maksātāja reģistrācijas laikā norādīto telefona numuru vai uz Maksātāja e-pasta adresi. Maksātājs neiebilst ne pret reklāmas materiālu nosūtīšanu šādā veidā, ne arī pret to saturu.

6.3. Maksātājs var jebkurā laikā atteikties no reklāmas un jaunumu saņemšanas uz viņa norādīto e-pasta adresi vai norādīto telefona numuru. Gadījumā, ja Maksātājs vēlas atteikties no šīs informācijas saņemšanas, to var izdarīt, paziņojot par savu vēlmi rakstveidā klātienē vai rakstveidā uz CENTRA e-pastu reklama@jaunkemeri.lv. Pēc atteikuma saņemšanas CENTRAM ir pienākums dzēst minēto Maksātāja e-pasta adresi vai norādīto telefona numuru no CENTRA komerciālo paziņojumu saņēmēju datu bāzes.

7. Citi noteikumi

7.1. CENTRAM ir tiesības sniegt, nodot informāciju par Maksātāju un pieteiktajām Trešajām personām tikai saskaņā ar LR spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.

7.2. Visa informācija, tai skaitā attēli, kas ir ievietota Tīmekļa vietnē, ir ekskluzīvs CENTRA īpašums vai tiek izmantots saskaņā ar īpašu darbu autora piekrišanu. Bez CENTRA piekrišanas ir aizliegta jebkāda Tīmekļa vietnes datu kopēšana, izplatīšana, pārraidīšana, izvietošana vai cita veida modificēšana, kas nav saistīta ar savu likumīgo tiesību un interešu aizsardzību.

7.3. Līgums ir spēkā, un tā darbības termiņš turpinās līdz pilnīgai Līgumā noteikto saistību izpildei. Izbeidzot Līgumu, spēkā paliek Līguma noteikumi par strīdu izšķiršanas kārtību, kā arī citi noteikumi, kuri pēc būtības regulē Pušu tiesiskās attiecības pēc Līguma izbeigšanas.

7.4. Pušu paziņojumi ir noformējami rakstveidā, latviešu valodā un tie nosūtāmi otrai Pusei pa pastu vai e-pastu, kas norādīti Līgumā vai izsniedzami klātienē.

7.5. Pa pastu nosūtītā korespondence uzskatāma par saņemtu 7. (septītajā) kalendārajā dienā pēc "Latvijas pasta" zīmogā norādītā datuma par vēstules pieņemšanu.

7.6. Jebkurš strīds vai sūdzība starp Pusēm tiek risināts pārrunu ceļā (mutiski vai rakstveidā). CENTRS uz rakstveida sūdzību atbild rakstveidā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no tās saņemšanas. Ja Puses strīdu nespēj atrisināt, jebkurš strīds, domstarpības vai prasība, kas saistīti ar Līgumu un tā saturu, kas skar tā pārkāpšanu, izbeigšanu, nedarbošanos vai pakalpojuma neatbilstību Līgumam, tiks izšķirti tiesā LR spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

7.7. Maksātājs ir informēts, ka CENTRAM ir tiesības atsevišķu pakalpojumu veida (arī tā sastāvā esošo manipulāciju) saņemšanai pieprasīt ārsta nosūtījumu. Tāpat Maksātājs apzinās, ka CENTRA sniegto pakalpojumu klāstā var būt pakalpojumi, kuru nodrošināšana ir atkarīga no Maksātāja un/vai Maksātāja pakalpojumam pieteikto personu veselības stāvokļa un medicīnisko kontrindikāciju neesamības.

7.8. Distances Līgums ir sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Distancēti slēgtam Līgumam visas turpmākās papildus vienošanās, grozījumi, iesniegumi, papildinājumi u.c., kas skar attiecīgo Rezervāciju, ir spēkā bez paraksta tikai tad, ja tiek abpusēji apstiprināti un to apstiprināšanā tiek izmantota Maksātāja e-pasta adrese un CENTRA e-pasta adrese rezervacija@jaunkemeri.lv.

SIA “SANARE – KRC JAUNĶEMERI”
Dāvanu karšu iegādes un lietošanas noteikumi

Noteikumi nosaka sabiedrības ar ierobežotu atbildību “SANARE – KRC JAUNĶEMERI”, vienotais reģistrācijas Nr.42803001859, ārstniecības iestādes kods 1300-64003, juridiskā adrese: Kolkas iela 20, Jūrmala, Latvija, LV 2012 (turpmāk – CENTRS) dāvanu karšu izmantošanas kārtību (turpmāk – Noteikumi). Noteikumi ir saistoši visiem Pircējiem un Lietotājiem.

  1. Definīcijas:

    • Dāvanu karte, Karte – Centra izdots bezskaidras naudas maksāšanas līdzeklis, kas, pēc pircēja vēlēšanās, ir anonīms maksājuma instruments ar unikālu numuru un kura ir paredzēta Centra sniegto pakalpojumu apmaksai atbilstoši Centra maksas pakalpojumu cenrādim.
    • Dāvanu kartes līgums – dokumentu kopums, kas reglamentē Pircēja, Lietotāja un Centra tiesības un pienākumus iegādājoties, izdodot, pārdodot, apkalpojot un lietojot Dāvanu karti. Dāvanu kartes līgums sastāv no Noteikumiem un CENTRA maksas pakalpojuma cenrāža.
    • Lietošanas termiņš – termiņš, kura laikā ar Kartes palīdzību var apmaksāt pakalpojumus un tas ir norādīts uz Kartes.
    • Lietotājs –fiziska persona, kura izmanto Karti Centra pakalpojumu apmaksai.
    • Nominālvērtība – uz Kartes norādītā vērtība EUR, kuru Pircējs Kartes iegādes brīdī samaksā Centram un kas ir ekvivalenta Kartes kontā esošajai bezskaidras naudas summai.
    • Pircējs – fiziska vai juridiska persona, kura iegādājas Karti (-es).
  2. Vispārējie noteikumi

    • Karte ir anonīma, taču pēc Pircēja vēlmes uz tās var tikt norādīts Pircēja vai Lietotāja vārds un uzvārds vai nosaukums.
    • Kartei ir ierobežots Lietošanas termiņš, kas ir 12 (divpadsmit) mēneši, skaitot no Kartes iegādes datuma. Kartes Lietošanas termiņš tiek norādīts uz Kartes. Karte ir derīga līdz pēdējam uz Kartes uzrādītajam datumam (ieskaitot) CENTRA darba laika ietvaros.
    • Kartes minimālā nominālvērtība ir 10, - EUR. Kartes maksimāli pieļaujamā Nominālvērtība nav noteikta. Kartes Nominālvērtību izvēlas Pircējs tās iegādes brīdī.
    • Ar Karti var norēķināties tikai par CENTRA sniegtajiem pakalpojumiem.
    • Karti var izmantot vairāku CENTRA pakalpojumu apmaksai tās Lietošanas termiņa un Nominālvērtības ietvaros.
  3. Karšu iegāde

    • Kartes var iegādāties CENTRA reģistratūrā, elektroniski, izmantojot mājaslapu www.jaunkemeri.lv vai, nosūtot Kartes pieprasījumu uz e-pastu davana@jaunkemeri.lv. Kartes var iegadāties gan fiziska, gan juridiska persona. Kartes pēc Pircēja pieprasījuma var tikt nosūtītas uz e-pastu, kuru ir norādījis pats Pircējs, vai ar pasta starpniecību uz pasta adresi, kuru norādījis Pircējs. Pasta pakalpojumu maksa tiek pievienota rēķinam.
    • Kartes iegādes brīdī Pircējam ir jāveic maksa apmērā, kas ekvivalenta pilnai Kartes Nominālvērtībai. Samaksa veicama skaidrā naudā, ar maksājuma karti vai internetbankas starpniecību. Skaidrā naudā var iegādāties Dāvanu kartes par kopējo vērtību līdz EUR 400,00 (četri simti eiro), iegādājoties Dāvanu kartes par lielāku kopējo nominālvērtību, norēķini, kas pārsniedz norādīto summu, ir jāveic ar maksājumu karti vai ar pārskaitījumu. Samaksu par Karti nav iespējams veikt ar citām dāvanu kartēm, čekiem vai tml.
    • Pēc Kartes Nominālvērtības apmaksas Karte tiek aktivizēta brīdī, kad apmaksa par tās iegādi ir ienākusi CENTRA bankas kontā vai CENTRA kasē. Pircējam tiek izsniegta Karte ar uz tās uzrakstītu Nominālvērtību. Ja Kartes apmaksa tiek veikta CENTRA kasē, tad kopā ar Karti Pircējam tiek izsniegts Kartes pirkuma čeks.
    • Juridiskām un fiziskām personām, kuras vēlas iegādāties Kartes kā vairumpircējs vēršas CENTRA administrācijā (davana@jaunkemeri.lv, tālrunis + 371 67733242, 67733522, 26386222) un noslēdz atsevišķu Karšu pirkuma līgumu, kurā tiek definēts Karšu iegādes mērķis.
    • Gadījumos, kad Karte ir iegādāta klātienē, Pircējam nekavējoties pēc Kartes saņemšanas ir jāpārbauda uz Kartes un Kartes iemaksas čekā norādītā Nominālvērtība un, vai Karte nav bojāta. Ja Pircējs konstatē neatbilstības, viņam tas nekavējoties jādara zināms CENTRAM. Ja rodas strīds par Nominālvērtību, par noteicošo ir uzskatāma Nominālvērtības summa, kas norādīta Kartes apmaksas čekā. Gadījumos, kad karte ir iegādāta elektroniski, par noteicošo ir uzskatāms internetbankas maksājuma uzdevumā norādītā Kartes Nominālvērtība.
    • Pircējam ir obligāti jāsaglabā darījumu apliecinošs dokuments, kas ir vienīgais Dāvanu kartes iegādes pierādījums. To nepieciešams uzrādīt Dāvanu kartes nozaudēšanas gadījumā.
    • Kartes iegāde apliecina, ka Pircējs ir iepazinies ar Noteikumiem.
  4. Pircēja identifikācija

    • CENTRAM pirms Kartes izsniegšanas Pircējam ir tiesības veikt Pircēja identifikāciju normatīvajos aktos un CENTRA klientu identifikācijas procedūrās noteiktajā kārtībā, kā arī atteikties izsniegt Karti, ja Pircēja identifikācija nav iespējama.
  5. Atteikuma tiesības

    • Pircējam ir tiesības vienpusēji atteikties no darījuma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Kartes iegādes dienas, ja Kartes izmantošana šo 14 (četrpadsmit) dienu laikā nav uzsākta. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāaizpilda rakstveida atteikums un kopā ar Karti jānosūta uz CENTRA juridisko adresi.
  6. Pircēja un Lietotāja tiesības un pienākumi

    • Karti nav iespējams apmainīt pret naudu.
    • Pircējam ir tiesības nodot Karti lietošanā jebkurai trešajai personai – Lietotājam – vai arī lietot to pašam. Nododot Karti Lietotājam, Pircējam ir pienākums Lietotāju iepazīstināt ar Noteikumiem. Tāpat Lietotājam ir tiesības Karti nodot tālāk citiem Lietotājiem bez ierobežojumiem, veicot šai Noteikumu punktā paredzētās Pircēja darbības.
    • Lietotājs iegūst visas Lietotāja tiesības un pienākumus ar Kartes saņemšanas brīdi.
    • Pircējam/Lietotājam ir pienākumus savlaicīgi sazināties ar CENTRU par plānotajiem pakalpojuma saņemšanas laikiem un plānoto pakalpojuma apjomu (Stacionārie un ambulatorie pakalpojumi – tālrunis + 371 67733242, 67733522, 26386222; Fitnesa centra pakalpojumi – tālrunis +371 67733545, 26646022).
    • Pircējs/Lietotājs ir informēts, ka CENTRAM ir tiesības atsevišķu pakalpojumu saņemšanai pieprasīt ārsta nosūtījumu. Tāpat Pircējs/ Lietotājs apzinās, ka CENTRA sniegto pakalpojumu klāstā var būt pakalpojumi, kuru nodrošināšana ir atkarīga no Pircēja/Lietotāja veselības stāvokļa un medicīnisko kontrindikāciju neesamības.
    • Pircējam/Lietotājam ir tiesības neierobežoti norēķināties ar Karti CENTRĀ tās Lietošanas termiņa laikā un līdz brīdim, kamēr darījumu kopsumma nepārsniedz Kartes Nominālvērtību.
    • Pircējs ir iepazinies ar Latvijas Republikas tiesību aktiem par noziedzīgi iegūto līdzekļu legalizāciju un saprot, ka CENTRAM ir tiesības pieprasīt Pircēja identifikāciju gadījumos, kad CENTRAM ir pamats uzskatīt, ka Pircējs un/vai Lietotājs plāno veikt vai ir veicis aizdomīgu vai neparastu finanšu darījumu.
    • Pircējs un/vai Lietotājs uzņemas visus riskus par Kartes nozaudēšanu vai iespējamo bojāeju ar brīdi, kad Karte tiek izsniegta Pircējam un/vai Lietotājam atbilstoši šiem Noteikumiem.
    • Lietotājam un/vai Pircējam ir tiesības pieprasīt nozaudētas vai nozagtas kartes nomaiņu pret jaunu Karti ar tādu atlikumu, kāds bija nozagtajai vai nozaudētajai Kartei, ja Lietotājs un/vai Pircējs ir iesniedzis pieteikumu Kartes aizvietošanai, uzrādot kartes iegādes darījuma apliecinošo dokumentu. CENTRAM ir tiesības atteikt Kartes aizvietošanu, ja Kartes Lietotāja un/vai Pircēja norādītā informācija ir neatbilstoša vai Kartes atlikums iztērēts līdz tās nozaudēšanai vai nozagšanai.
  7. Pirkumi ar Karti

    • Karti ir iespējams lietot darījumiem uzreiz pēc tās iegādes, ja Karte iegādāta CENTRA kasē, citos gadījumos ar brīdi, kad maksa par Kartes iegādi ir ieskaitīta CENTRA bankas kontā.
    • Apmaksu ar Karti veic, iesniedzot Karti CENTRA darbiniekam pirms darījuma veikšanas.
    • CENTRS nepieņem karti darījumu veikšanai, ja Kartes konta atlikums ir ekvivalents EUR 0,00, tai ir beidzies Lietošanas termiņš, tā ir bojāta vai tās lietošana ir ierobežota sakarā Kartes paziņošanu par nozagtu vai nozaudētu
    • Ja Kartes kontā nav pietiekams atlikums darījuma veikšanai, Lietotājam ir tiesības samaksāt starpību.
    • CENTRS var nepieņemt Karti Darījuma veikšanai, ja darbiniekam ir aizdomas, ka Karte ir viltota. Pastāvot šādām aizdomām, CENTRS var aizturēt Karti.
  8. Pārskati par darījumiem ar Karti

    • Pārskatu par visiem ar Karti veiktajiem darījumiem Lietotājs var pieprasīt CENTRA Rezervācijas nodaļā, iesniedzot iesniegumu. Lietotājs atbildi saņem 5 (piecu) darba dienu laikā.
    • Pārskati un informācija tiek sagatavota elektroniski (ir derīga bez paraksta un zīmoga) vai papīra formātā.
  9. Karšu papildināšana

    • Kartes Nominālvērtība Kartes aktivizēšanas brīdī tiek fiksēta, un pēc Kartes iegādes to nav iespējams papildināt.
    • Nav iespējams apvienot vairāku Karšu atlikumus.
  10. Kartes atjaunošana vai aizvietošana

    • Kartes lietošanas termiņu ir iespējams atjaunot vienu reizi 3 (trīs) mēnešu laikā pēc Kartes Lietošanas termiņa beigām. Tas ir iespējams tikai gadījumos, kad CENTRS Lietošanas termiņa nokavējumu atzīst par objektīvu un tādu, kas ir iestājies no Lietotāja neatkarīga iemesla dēļ.
    • Šajos Noteikumu punktos minētajos gadījumos Lietotājam ir jārīkojas šādi:

      • Jāiesniedz rakstisks iesniegums brīvā formā, motivējot aizvietošanas vai atjaunošanas pieteikumu;
      • Lietotājam, kas iesniedz iesniegums, obligāti jānorāda sava kontaktinformācija, lai CENTRS var sazināties ar Lietotāju, ja rodas jautājumi saistībā ar iesniegumu;
      • CENTRS izskata pieteikumu 7 (septiņu) darba dienu laikā no dienas, kad attiecīgo iesniegumu ir saņēmis;
      • Pēc lēmuma pieņemšanas CENTRA darbinieks sazinās ar Lietotāju, kas iesniedza iesniegumu, un vienojas par Kartes aizvietošanas kārtību vai paziņo Kartes aizvietošanas atteikumu.
    • Bojāta Karte netiek aizvietota ar jaunu Karti, ja tiek konstatētas viltojuma pazīmes.
    • Objektīvu iemeslu gadījumā, bojāto Karšu aizvietošana ar jaunām Kartēm tiek veikta CENTRA administrācijā, iesniedzot bojāto Karti un uzrādot Kartes iegādi apliecinošo dokumentu.
  11. Pretenzijas

    • Jebkādas pretenzijas par Kartes iegādi un darījumiem ar Kartēm Pircējam un Lietotājam ir tiesības iesniegt rakstveidā, norādot pretenzijas iesniedzēja vārdu, uzvārdu, personas kodu un kontaktinformāciju, Kartes numuru, darījumu vai datus, kurus pretenzijas iesniedzējs apstrīd, faktus un apstākļus, kas pamato pretenziju, un pretenzijas iesniedzēja prasījumu.
    • Pretenzijas var iesniegt:

      • Rakstot uz e – pastu davana@jaunkemeri.lv;
      • Nosūtot ierakstītu vēstuli uz CENTRA juridisko adresi: Kolkas iela 20, Jūrmala, Latvija, LV 2012;
      • Ierodoties CENTRĀ: Kolkas ielā 20, Jūrmalā.
    • Pretenzijas par darījumiem tiek izskatītas un tiek sniegta pamatota atbilde par pretenziju 45 (četrdesmit piecu) dienu laikā pēc to saņemšanas. Cita satura pretenzijas, kas saistītas ar Kartes iegādi vai tās lietošanu, (tādas, kurās netiek apšaubīti darījumi) tiek izskatītas 30 (trīsdesmit) dienu laikā.
    • Pretenzijas, kuras neatbilst Noteikumu prasībām, netiek izskatītas. Noteikumos noteiktajos gadījumos pretenzijai jāpievieno Karte, ar kuru ir saistīta pretenzija.
    • Pircējam un Lietotājam ir pienākums pārbaudīt čekus un kvītis nekavējoties pēc Kartes iegādes un darījumu veikšanas.
    • Jebkuru nesakritību gadījumā par noteicošiem tiek uzskatīti CENTRA izmantotās karšu darījumu apstrādes sistēmas dati par darījumiem un Karšu atlikumiem.
    • Ja pretenzija tiek atzīta par pamatotu, tad CENTRS vai nu atjauno esošās Kartes darbību vai atlikumu vai nu izsniedz pretenzijas iesniedzējam jaunu Karti ar Nominālvērtību, kas atbilst par pamatoti atlīdzināmajai summai.
  12. Strīdus izskatīšana un piemērojamais likums

    • Noteikumi ir tulkojami atbilstoši Latvijas Republikas tiesību aktiem.
    • Ja Pircējs nav apmierināts ar CENTRA lēmumu, kas pieņemts pretenzijas izskatīšanai gaitā, Pircējs var griezties Patērētāju aizsardzības centrā.
    • Visi strīdi, kas CENTRAM, Pircējam un/vai Lietotājam rodas sakarā ar Kartēm vai Noteikumiem, jebkuras mantiska vai nemantiska rakstura nesaskaņas vai prasības, kas izriet no šiem Noteikumiem, tiks izskatītas Latvijas Republikas tiesā.
  13. Noslēguma noteikumi

    • Veicot samaksu par Karti/ēm, Pircējs noslēdz Dāvanu kartes līgumu, ar šo brīdi Pircējam ir saistoši CENTRA Dāvanu kartes līguma noteikumi, tai skaitā Noteikumi, Pircējs ar šādām darbībām apliecina, ka ir iepazinies ar Dāvanu karšu līguma noteikumiem, piekrīt tiem un apņemas tos pildīt.
    • Dāvanu kartes līgums ir spēkā tikmēr, kamēr Kartei ir derīgs lietošanas termiņš. Kartes lietošanas termiņam izbeidzoties, izbeidzas arī attiecīgās Dāvanu kartes līgums.
    • CENTRS ir tiesīgi veikt Pircēju un/vai Lietotāju personas datu apstrādi (ievākšanu, uzglabāšanu, reģistrāciju, ievadīšanu, nodošanu, pārraidīšanu u.c). Datu apstrādes mērķis ir Pircēju uzskaite, pakalpojumu sniegšana, piedāvāšana un uzturēšana, Pircējs piekrīt savu personisko datu saņemšanai un apstrādei minēto mērķu sasniegšanai. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par iesniegto datu pareizumu, informācijas un paustās gribas patiesumu.
    • CENTRS ir tiesīgs jebkurā laikā vienpusēji izdarīt grozījumus šajos Noteikumos pēc saviem ieskatiem. Izmaiņas stājas spēkā ar brīdi, kad tās ir publicētas CENTRA interneta mājas lapā.